کمپرسور MT28-5V دانفوس

menuordersearch
iranfreon.ir
دسته بندي کالا ها
/uploadfile/file_portal/site_8980_web/shopping.jpg
سبد خريد شما خالي است !
تومان
سبد خريد
کمپرسور MT28-5V دانفوس
...
(2)
(0)

کمپرسور MT28-5V دانفوس

MT22-5VI

رنگ و مدل کالا
MT22-5VI
تعداد
+
_
عدد موجود
تومان

توضيح و ويژگي هاي مهم

کمپرسور های سری MT و MTZ منیروپ از نوع هرمتیک رفت و برگشتی بوده و با بهترین نوع متریال جهت کاربرد های با دمای متوسط و بالای تبخیر مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمپرسور های سری MT از روغن معدنی و سری MTZ از روغن پلی استر استفاده می‌کنند. بخش مکانیکی و موتور الکتریکی هر دو نوع مشابه هم هستند. از خصوصیات این کمپرسور ها می‌توان به حجم داخلی زیاد که موجب حفاظت در برابر بازگشت مایع به کمپرسور می‌شود، اشاره کرد.

سوالي داريد؟

براي مشاوره با شماره 09351741916 تماس بگيريد

ویژگی ها و مشخصات فنی کمپرسور MT28-5V دانفوس

       کمپرسور MT28 دانفوس یک کمپرسور سیلندر پیستونی از نوع هرمتیک است. این کمپرسور با توان 2.3 اسب کاملا با گاز R22 سازگار بوده و ظرفیت نامی سرمایی 6.7 کیلووات را در فرکانس 50 هرتز تامین می‌کند. کمپرسور MT28 دانفوس با وزن خالص 23 کیلوگرم و رنگ آبی خاص دانفوس عرضه می‌شود. در این مدل، سایز لوله ورودی ساکشن 1/2 اینج و همچنین سایز لوله خروجی، 3/8 اینچ است. کمپرسور MT28 دانفوس توسط یک اورلود داخلی در برابر دمای بالا و اضافه بار، محافظت می‌شود. حداکثر آمپر تحملی سیم پیچ در این مدل 51 آمپر و حد عملکرد اورلد داخلی، 20 آمپر است. کمپرسورهای MT و MTZ دانفوس حداکثر 12 بار مجاز به روشن شدن در ساعت می‌باشند. شرکت دانفوس این میزان را در صورت استفاده از سافت استارت در راه اندازی کمپرسور، به 6 کاهش می‌دهد. سرعت کمپرسور MT28 دانفوس 2900 دو در دقیقه در فرکانس 50 هرتز بوده و در مدل MT28-5V با برق تک فاز راه اندازی می‌شود. در ادامه جدول مشخصات کمپرسور MT28 دانفوس را مشاهده می‌کنید. جهت دریافت مشخصات، کاتالوگ، بروشور، راهنمای نصب و دیتا شیت های این مدل، به بخش فایل های مرتبط مراجعه و یا جهت دانلود مستقیم مشخصات کامل، بر روی مشخصات فنی کمپرسور MT28-5V منیروپ دانفوس کلیک کنید. در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد کمپرسور های منیروپ دانفوس می‌توانید به مطلب کمپرسور منیرپ دانفوس در مجله ایران فریون مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره تخصصی با کارشناسان ایران فریون در ارتباط باشید.

 

جدول مشخصات فنی کمپرسور MT28 دانفوس سری منیروپ

مشخصات فنی کمپرسور MT28-5V منیروپ دانفوس

MT28-5V Spec

 

دستورالعمل های کاربرد کمپرسور MT28-5V منیروپ دانفوس

 

Application guidelines

 

 

راهنمای ایمنی کمپرسور MT28-5V منیروپ دانفوس

 

Safety guide

 

 

شماتیک اجزای درونی و برش فنی کمپرسور های سری منیروپ دانفوس

 

Generic 3D view

 

 

راهنمای نصب کمپرسور MT28-5V منیروپ دانفوس

 

Installation guide

 

 

کاتالوگ کمپرسور MT28-5V منیروپ دانفوس

 

Catalogue

 

 

بروشور کمپرسور های سری منیروپ دانفوس

 

Brochure

 

Brochure

 

خانهورود به حساب کاربريسبد خريد
بازگشت به بالا
تلفن پشتيباني09351741916

Iranfreon@gmail.com
ساعت فعالیت 9 صبح الی 7 بعد از ظهر

همراه ما باشيد!maillinkedin

شرکت سلامت گستران نوآور کاسپین فعالیت خود را در سال 97 در راستای افزایش کیفیت مارکت محصولات برودتی آغاز نمود. اکنون فعالیت اصلی این مجموعه واردات و فروش کمپرسور های کوپلند تایلند، کمپرسور های سری منیروپ دانفوس، گاز های مبرد، و محصولات برودتی شرکت دانفوس است.

مشاهده بيشتر
جستجو
نماد اعتماد الکترونیکی